woensdag 1 januari 2014

Nieuwe uitdaging : Ton sur Ton kaartje!

Goedenavond allemaal. 
Er is weer een nieuwe maand, en dit keer ook een nieuw jaar!
We zijn in 2014! 
Wij willen iedereen een gelukkig nieuw jaar wensen!
En een creatief 2014!
En dankjewel voor al jullie inzendingen, we gaan kijken wie dit keer de winnaar is!

Nu over op de uitdaging, we hebben dit keer de opdracht maak een ton sur ton kaartje, dat betekend 1 kleur. 
1 kleur neem bijvoorbeeld paar, dan mag het ook licht paars donker paars lila paars. 

De uitdaging duurt tot 31 januari 9 uur s´ochtends.

Hier onder hebben we natuurlijk inspiratie voor jullie! 

Groetjes het team 

Ida


Hannie



Lenie





Ditta



Sietie



Trijntje



Martje 


11 opmerkingen:

  1. De voorbeeldkaarten voor de nieuwe challenge zijn erg mooi gemaakt dames!!!! Hoop dat mijn kaart vanmiddag ook te zien zal zijn :-(,

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke challenge en mooie voorbeelden dames
    Grts tonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie voorbeelden en ik doe weer graag mee groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kaarten, ik ga de mijne ook plaatsen
    groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie voorbeelden zijn er gemaakt! leuke opdracht.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie voorbeelden Dames, leuke opdracht ook dus ik denk dat ik wel meedoe groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie voorbeelden dame,s.
    Ik heb mijn kaart ook geplaatst.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke uitdaging en schitterende voorbeelden zijn er gemaakt!! Dank jullie wel hiervoor!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke uitdaging hoor, heb mijn kaartje er net bijzet groetjes renate

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer iets geleerd,wist niet wat het betekende ton sur ton...
    Mooie voorbeelden ook.
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen