vrijdag 1 november 2013

Nieuwe uitdaging : foto inspiratie!

Goedenavond allemaal, 
De nieuwe uitdaging zetten we weer online en we hebben 3 nieuwe dt-leden. 

2 ervan staan nog niet in de zijbalk omdat ik wacht op een mailtje van hun. 

1 staat er alwel en dat is Hannie van Spaandonk, zij gaat ons team versterken. 

Verder die ook nog hiernaast in de zijbalk komen is Anneke van Brussel. 

En Sietie Steerenberg komt er ook bij. 

Ik ben blij met ons team leden, misschien dat we in de toekomst nog een paar erbij doen, maar we doen het eerst zo. 

Nu is het ook 1 november en hebben we een nieuwe uitdaging. 
En hebben we natuurlijk heel veel inspiratie voor jullie zodat jullie lekker bezig kunnen. 

Hier de foto : 



Hier onder zie je ze. 






















2 opmerkingen:

  1. wat een mooie voorbeelden hebben jullie gemaakt ik heb net mijn kaartje geplaatst ik hoop dat het goed is gegaan groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke opdracht en schitterende voorbeeldkaarten zijn er gemaakt!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen