zondag 2 december 2012

De uitdaging : paars/roze/bruin

Goedenavond allemaal! 
Hier de nieuwe uitdaging voor de maand december. 
We willen dit keer een kleurenuitdaging met jullie delen. 
De kleuren zijn paars/roze/bruin. 
Wat voor kaartje je maakt, mag je helemaal zelf weten. 
Als er maar borduren op zit! 

De uitdaging duurt tot 31 december 9 uur s'ochtends. 
op 1 januari 2013 gaan we weer een leuke uitdaging op het blog zetten!

We zijn benieuwd naar jullie inzendingen!
Mijn kaartje komt er aan! 

Groetjes het team


Marga



Lenie



Corrie



Ditta



Marjan



10 opmerkingen:

  1. Wat een hele mooie serie kaarten staan hier te pronken. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo dames, erg mooie voorbeeldkaarten staan er weer, ik heb de mijne ook al neergezet, groetjes en een fijne avond, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo,

    Nou ik ga aan de slag hoor,vind dit een leuke uitdaging! Mijn kaart volgt.......,als-ie klaar is,maar ik heb nog ff.

    Fijne avond,

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vond dit een erg leuke uitdaging!!Moest even naar de winkel voor die kleurtjes borduurgaren.
    Maar het is gelukt ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Na het zien van die prachtige voorbeeldkaarten heb ik ook een gokje gewaagd en een kaartje geplaatst.
    Groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bij deze mijn bijdrage voor deze leuke uitdaging! Was wel welkom na al het rood/groen en goud van de Kerstkaarten!!!Ben benieuwd wat jullie ervan vinden?
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke opdracht. Prachtige voorbeeldkaarten zijn er gemaakt. Dank jullie wel voor de inspiratie!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En hoe is de uitslag???of kijk ik er overheen????
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen